LOKALNI PODJETNIK SESTAVLJAMO ZGODBO BLAGOVNE ZNAMKE
Lokalni ponudniki, ki želite izstopati in doseči prepoznavnost na svojem tržišču, pozor! Hiša kranjske čebele vas v sodelovanju z Občino Ivančna Gorica vabi na brezplačni program delavnic “Lokalni podjetnik: Kako oblikujemo dobro blagovno znamko”.
V Hiši kranjske čebele – Apilab, središču inovativnosti in ustvarjalnosti, boste nadgradili svoje znanja, ki vam bo pomagalo oblikovati blagovno znamko, izboljšati zgodbo in doseči večjo prepoznavnost na lokalnem trgu. Izobraževanje zajema pestro paleto tem, vključno z oblikovanjem zgodbe blagovne znamke, spoznavanju vašega kupca in kako ga nagovoriti. Vsaka delavnica, ki traja 2 uri, bo polna interaktivnih vaj in gostov, ki so to zgodbo že prehodil ter izmenjave izkušenj med lokalnimi ponudniki. Delavnice bo vodila Alenka Vidic Praprotnik.
Delavnica 1: Oblikovanje zgodbe blagovne znamke – 08. december ob 16:00
Skozi delavnico bomo govorili o pomenu in vplivu zgodbe pri oblikovanju blagovne znamke, identificirali ključne elemente zgodbe lokalnega ponudnika ter se urili v razvoju unikatne in privlačne zgodbe, ki bo navdušila vaše ciljno občinstvo.
Delavnica 2: Komunikacijski načrt blagovne znamke – 11. december ob 16:00
Pogledali si bomo postavljanje komunikacijske strategije za blagovno znamko, vključno z določanjem ciljev in ciljne publike, nato pa se lotili izdelave celovitega komunikacijskega načrta.
Delavnica 3: Komunikacija s ciljnim občinstvom – 13. december ob 16:00
Posvetili se bomo ciljni publiki, saj bomo govorili o razumevanju le-te, njenih potreb in želja, razvoja marketinških sporočil za doseganje ciljne publike ter uporabe pravih kanalov in strategij ta angažma ciljnega občinstva.
Pridružite se nam v Hiši kranjske čebele in izkoristite to edinstveno priložnost za dvig vašega poslovanja na novo raven. Število mest je omejeno, zato s prijavo ne odlašajte!
Delavnica 4: Vizualna identiteta blagovne znamke – 19. december ob 16:00
V zadnji delavnici bomo govorili o pomenu vizualne podobe blagovne znamke, vključno z izdelavo logotipa, izbiro barvne palete in grafičnih elementov, ki ključno pripomorejo k ustvarjanju dosledne in prepoznavne vizualne identitete za lokalnega ponudnika.
Prijave zbiramo na prijava@hkc.si, do zapolnitve prostih mest.