Serija delavnic: ABC komuniciranja v poslovnem svetu
Vsi podjetniki in drugi navdušenci nad dodatnim izpopolnjevanjem, pozor!
V Hiši kranjske čebele – ApiLab, pripravljamo nov izobraževalni program popoldanske šole komuniciranja, ki se bo odvijal v marcu in aprilu.
Delavnice bo vodila Hiši kranjske čebele sedaj že poznana predavateljica, komunikacijska strokovnjakinja in direktorica o28 komunikacijske skupine – Alenka Vidic Praprotnik, ki je v preteklem letu vodila tudi izobraževalni program “Lokalni podjetnik: Kako oblikujemo dobro blagovno znamko”. V sklopu štirih izobraževalnih delavnic se bo tokrat posvetila temam, s katerimi imajo podjetniki v modernem svetu največ izzivov ter svoje udeležence opremila z znanji, ki vam bodo pomagala svojo komunikacijo postaviti na višji nivo.
Nabor tem tega sklopa izobraževanj je naslednji:
Delavnica 1: Komuniciranje v konfliktnih situacijah – 12.3.2024 ob 16:00-18:00
Na delavnici boste spoznali tehnike dobrega upravljanja in odzivanja v konfliktnih situacijah. Po delavnici boste razumeli temeljne vzroke za “težavno” vedenje, razvili veščine za obvladovanje “napetih” situacij in postali opolnomočeni za spoprijemanje z različnimi težavnimi situacijami.
Delavnica 2: Učinkovitost komuniciranja v organizacijah – 26.3.2024 ob 16:00-18:00
Naučili se boste oblikovati in izvajati komunikacijske strategije, ki podpirajo vaše organizacijske cilje. Kaj strateško komuniciranje je in kaj ga sestavlja? Kakšne strategije poznamo? Kakšno vlogo ima le-to pri gradnji identitete znamke? Pridružite se nam pri odkrivanju odgovorov!
Delavnica 3: Komuniciranje z mediji – 09.4.2024 ob 16:00-18:00
Na delavnici vas bo predavateljica pripravila na učinkovito sodelovanje z novinarji in mediji. Spoznali boste osnove odnosov z javnostmi, pripravljeni boste na izvedbo intervjujev, znali se boste lotiti pisanja in distribucije vaših sporočil, pa še marsikaj drugega.
Delavnica 4: Zelena nit – sporočanje trajnostne vizije – 23.4.2024 ob 16:00-18:00
Na delavnici s boste naučili, kako svoje trajnostne aktivnosti predstaviti svojim deležnikom in s tem poskrbeti, da bo njihova blagovna znamka pridobila na ugledu. Spoznali se boste s trajnostnimi cilji in različnimi trajnostnimi iniciativami ter se iz različnih vidikov naučili podjetje usmerjati po poti trajnosti.
Prijave zbiramo na prijava@hkc.si do zapolnitve prostih mest.